Nejspokojenější se vracej,

2. února 2009 v 0:18 | mňau
spokojení ne.

Zaujala mě moc jedna myšlenka v jedný knížce.

Říká, že pro neziskovky často platí, že lidé, kteří jsou s naší službou "velmi spokojeni", jsou pro nás třeba pětkrát užitečnější než ti "spokojení".


Protože prostě se často vracej. Třeba pětkrát častějc. Nebo o nás pětkrát častějc nadšeně mluvěj. Nebo tak něco.

A že by se teda manažeři neměli ani tak věnovat tomu, aby velmi nespokojení a nespokojení postoupili do kategorie "spokojení", nýbrž aby "spokojení" přelezli vejš mezi "velmi spokojené".

Mimochodem by taky mělo být snažší pošoupnout o kategorii vejš lidi, kteří jsou v zásadě spokojení, než o dvě kategorie vejš ty velmi nespokojené. A nebo ty, který nás zatím ignorujou.

Líbí se mi to.

Zrovna ve veřejný knihovně by se tenhle princip myslím měl vzít v úvahu.

Sargeant Adrian: Marketing Management for Nonprofit Organizations, s. 40
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama